021-49076
فایل صوتی
لایو استاد ملکپور - اهمیت ذهنیت مثبت
  • 2
  • 14
  • 1399/5/8
  • 2486
افزودن به

لایوهای استاد ملکپور در خصوص نگرش مثبت و زندگی مثبت را که توسط تیم موفقیت MIE برای شما عزیزان تهیه شده است را تماشا بفرمایید

در این لایو استاد ملکپور در خصوص اهمیت ذهنیت مثبت صحبت فرمودند. چیزی که ما اغلب از کنار این تفکر و ذهنیت خوب یا بد به راحتی گذر می کنیم. یادمان نرود که ما همانیم که به آن می اندیشیم. زندگی مثال رودخانه ای خروشان است که مملو از انرژی است. اگر بخواهیم بر خلاف این مسیر انرژی قدم برداریم، مطمئنا کار بسیار دشواری داریم و کار زیادی نمیتوانیم از پیش ببریم. خداوند متعال، به عنوان اشرف مخلوقات به انسان قدرت انتخاب و اختیار اعطا نموده و این ما هستیم که انتخاب می کنیم که می خواهیم تبدیل به چه انسانی شویم. آیا می خواهیم انسانی موفق در همه امور باشیم یا انسانی خنثی و بی تفاوت نسبت به امور مهم زندگی باشیم؟ برای موفق شدن، باید با ذهنیت مثبت به مسائل نگاه کرد و از حرف ها و انرژی های منفی دوری کرد. باید راه خودمان را پیدا کنیم و با اعتماد به نفس و توکل بر خدای متعال که بالاترین قدرت هاست در این مسیر قدم برداریم.

2 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.

نظرات شما

  • noori
    فرزانه

    سلام عرض ادب استاد. لطفا بهم یاد بدید چه جوری باورهای غلط رو از زندگیمون پاک کنیم؟ با تشکر

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای این کار شما اول باید باورهای درست و غلط خورد را مشخص کنید. باورهای شما در طی زمان طولانی ایجاد شده اند و با یک روز دو روز تمرین نمی توانید عوض کنید و نکته حائز اهمیت این است که اگر باوری را از بین می برید باید یک باور درست جایگزین کنید بنابراین اول به درون خودتان مراجعه کنید و ریشه این باورها را پیدا کنید.