021-49076
فایل صوتی
رقابت ناسالم
  • 1
  • 5
  • 1399/5/14
  • 1123
افزودن به

امروز می خواهیم در رابطه با یک موضوعی که شاید خیلی از افراد در طول زندگی با آن دست و پنجه نرم می کنند صحبت کنیم. حس رقابت و رقابت ناسالم همواره در بین جوامع مختلف وجود داشته است و فقط مربوط به یک زمان خاص نیست. افرادی همواره سعی می کنند با استفاده از امکانات خاصی کسانی که به اصطلاح رقیب شان هستند را از دور خارج کنند تا خود به منفعت بیشتری دست یابند. اینگونه همواره درگیر این سوال هستند که چطور رقابت کنیم.

در این موارد چطور باید از رقابت ناسالم کناره گیری کرد و با آرامش به کار خود ادامه داد؟ چطور می توانیم همچین افرادی را که با امکانات بیشتر سعی در ایجاد یک فضای منفی دارند از زندگی مان حذف کنیم؟ ویژگی رقابت سالم چیست؟ وب سایت موفقیت استاد ملک پور همواره در تلاش است تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات ارزشمند به صورت رایگان، تغییر مثبتی را در زندگی افراد پدید آورد. امیدواریم بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم . این ویدیو را حتما ببینید.

1 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.

نظرات شما

  • noori
    سيد محسن معصومي

    سلام بسیار ممنون از صحبتهای ارزشمندتون خیلی آموزنده، مفید و کاربردی بود، البته برای من حتما سعی خواهم کرد مواردی که اشاره کردین تو زندگی شخصی خودم رعایت کنم و ازشون استفاده کنم. شاد، سلامت و موفق باشید