021-49076
فایل صوتی
جذب ثروت و قانون جذب
  • 0
  • 2
  • 1399/5/17
  • 1745
افزودن به

ا بهره ببرید تا شاهد تغییرات بزرگ و مثبت در زندگی خود باشید.

 

جذب ثروت و قانون جذب و شرایط عمومی آن

 

شاید این سوال همواره برای شما پیش بیاید که چگونه باید ثروتمند شوید به طوری که بتوانید ثروت خود را تا ۱۰ برابر یا حتی چند صد برابر افزایش دهید؟ بسیار مهم است که شما به چه کسی گوش می دهید و الگو و مربی شما در این امر کیست؟ متاسفانه اکثر کسانی که در خصوص ثروت مادی و قوانین کسب ثروت صحبت می کنند و دارای تریبون هستند خودشان موفقیت مالی خاصی را به دست نیاورده‌اند. ثروتمندان مشهوری چون وارن بافت، بیل گیتس، دونالد ترامپ و… وجود دارند که ثروتی افسانه ای دارند و به راحتی در خصوص رازهای ثروت خود سخن نمی گویند و عموماً کتابها و مقالاتی که از این افراد در بازار وجود دارد طی مصاحبه گزارشگرانی است که با آنها صحبت کرده اند، گویا اکثر افراد ثروتمند از رازی خبر دارند که تمایل ندارند همه از آن باخبر شوند.

 به راستی راز جذب ثروت و قانون جذب چیست؟ آنها از چه رازی با خبر هستند که افراد عادی جامعه از آن بی خبرند؟ اکثر این افراد ثروتمند دوست ندارند قوانین جذب و راز ثروتمند شدن را با همه به اشتراک بگذارند. از طرفی تریبون سخنرانی جذب ثروت و قانون جذب دست افرادی است که خود ثروتمند نیستند و نمی دانند درباره چه چیزی صحبت می کنند و بیشتر ادای ثروتمندان را در می آورند.

آقای دکتر ملک پور بخشی از اطلاعات قانون جذب ثروت را در ویدیوی هنر زندگی کردن ارائه می دهند که شما به تحلیل و قضاوت آنها بپردازید. سایت موفقیت MIE پیام های قانون جذب را به شما ارائه می دهد. جهت تماشای فایل ویدیویی قانون جذب روی این لینک کلیک کنید

0 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.