021-49076
فایل صوتی
ارتباط با جنس مخالف - قسمت دوم
  • 0
  • 13
  • 1399/5/8
  • 2551
افزودن به

در گذشته بسیاری از موارد مختلف در جامعه ایرانی تابو محسوب میشد که برخی از این موارد همچنان باقی مانده اند. از نوع لباس پوشیدن افراد تا روابط مختلف. برای مثال تا زمانی پوشیدن شلوار جین هم مشکلاتی را برای افراد به وجود می آورد. رابطه دختر و پسر نیز به همین شکل است. متاسفانه در جامعه ایرانی این موضوع به عنوان مسئله ای منفی بیان می شود و آموزش های لازم به فرزندان داده نمی شود. در حالی که در جوامع اروپایی دقیقا عکس این مطلب عمل می شود. برای مثال از سال های ابتدایی تحصیل در مدارس به افراد آموزش های ارتباط با جنس مخالف داده می شود. حالا این موضوع خوب هست یا بد؟

وقتی افراد آموزش هایی را در رابطه با موضوعی فرا می گیرند، در واقع خود را برای موقعیت های مختلف آماده می کنند و این موضوع می تواند از خیلی از اشتباهات و مشکلات پیشگیری کند. وقتی شخصی هیچ چیزی از ارتباط با جنس مخالف نمی داند، ممکن است کارهایی را انجام دهد که بعدها موجب پشیمانی شود.

باورهای ذهنی غلط می تواند سرنوشت انسان ها را تغییر دهد. برای مثال باوری در افکار بسیاری از دختران وجود دارد که تنها راه خوشبختی شان از راه ازدواج است. البته که پیوند ازدواج بسیار مقدس است اما انسان نباید تنها راه موفقیت و خوشبختی خود را در ازدواج ببیند. ممکن است دختری تا 30 سالگی ازدواج نکند. حتما با انواع فشار های خانوادگی و جامعه مواجه می شود. فقط به این دلیل که ازدواج نکرده است.

0 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.